Reklamacje i zwroty

Zwroty
Mamy 14-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że ​​masz 14 dni od otrzymania przedmiotu na zwrot swojego zamówienia.

W celu zakwalifikowania przedmiotu do zwrotu:
Przedmiot musi zostać odesłany w takim samym stanie w jakim został otrzymany. Przedmiot powinien pozostać odesłany jako nieużywany.
Aby rozpocząć zwrot, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy na stronie. Wyślemy Ci formularz zwrotu oraz instrukcje, jak i gdzie wysłać paczkę. 
Możesz również skontaktować się z nami w sprawie zwrotu pod adresem: homelypolska.kontakt@gmail.com
 
Uszkodzenia i problemy
 Sprawdź swoje zamówienie po otrzymaniu i natychmiast skontaktuj się z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymasz niewłaściwy przedmiot.
 
Zwroty pieniędzy
Powiadomimy Cię, gdy otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot. Następnie poinformujemy Cię, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. W przypadku zatwierdzenia otrzymasz automatyczny zwrot kosztów przy użyciu oryginalnej metody płatności.